Ta mig till havet!

I dag ska jag te havs! Men jag har spytt två gånger i dag, aningens oroväckande men jag har kunnat äta nu utan att kräket har kommit tillbaka, så det var la bara en liten matförgiftning av lättare slag hoppas jag.

På böljan är det Staffan Hellstrand jag ska se, lycko mig! Jag vill höra "fanfar" live, det e min nästbästa låt. Eller nåt. Det blir Kumlinarn (som jag inte sett på dölänge), jag å kära Tove som beger oss iväg tror jag. Till dryck får det bli det tyska bubblet jag inhandlade i taxfreen i Berlin häromdagen. Berlin Berlin Berlin. Rosa fluffiga barer/flodhästar/bubbel/gym/arga shimpanser/Berlin är bäst.

Jag är glad! Jätteglad! För jag har det så himlans bra! Ibland glömmer jag det. Så jag måste påminna. I morgon spelar jag skivor med Terry på Falling & Laughing på Debaser Slussen! Det var dölänge sedan jag spelade där å jag har aldrig spelat med Terry förut, det blir fanatiskt och skojfriskt! Senare i sommar ska jag segla, åka till Karlstad på bröllopskalas, åka till Västervik för att hänga med mor min och kanske sen i höst också få flytta till nåt eget och STORT! På tisdag blir det lägenhetskoll i Vaxholm. En stor tvåa på 60kvm. Oj vad fint. Men jag vågar inte tro. Femma i kön är jag.

Måste jag spy igen? SÄg inte det.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åsi, e du hemma i helga? PYSS

2009-07-23 @ 10:50:32
URL: http://lovemetwotimes.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jaaae! Säg, ska du hit?""" Fast jag jobbar kvällarna förstås... Hoppas gullet! Puss!

2009-07-24 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0