Bygger luftslott igen!

Senast jag skrev hade jag statiskt hår. Nu är det torrt sprött och rött istället.

Jag har återvänt efter lite bistra toner från det innersta av Wermland. Och dessa toner vill jag icke slåss mot så nu är jag härmed återvänd till bloggisationen!

Det hände så mången fina grejer igår att jag var upp te örona lycklig! Det var lyor, pussar och luncher, havet, drömmar om ponnys och hundar och segling och flytvästar i en enda stor korg med ägg där alla var samlade! Allt det där braiga stannade kvar tills i dag när jag fick vrålont i hjärtat efter dystert besked på jobbfronten, ibland är det lite mer ledsamt att jobba i gatusvängen än i fastighetsbranschen nämligen. Så jag bakade tårfyllda kanelbullar och någon sa "Vilka goda bullar, det var känslor i dem". Han skulle bara veta hur rätt han hade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅssssaaaa, bygg luftslott nu då för tusan!!!!

LOVE U!!! Lina

2009-07-20 @ 17:08:07
URL: http://lovemetwotimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0