vi är tjuvlyssnade. du å jag anna. du å jag.

Följande dialog utspelade sig igår på en buss från Liljeholmen till Svandamsplan:

Mörkhårig poptjej ca 25 till blond kompis: - Åh vet du jag började skriva en så himla bra låttext igår. Vill du höra?

Kompis: Jaa få höra.

Mörkhårig poptjej: På Himmelska fridens torg.... Vodka vemod och sorg.

Kompis: Okej, det låter bra.

Mörkhårig poptjej: Jag tyckte det passade så bra, Himmelska fridens torg i Moskva liksom och så vodka vemod och sorg.

Kompis: Okej men är du säker på att Himmelska fridens torg ligger i Moskva. Är det inte Röda torget som ligger där? Himmelska fridens torg ligger väl någonstans i Kina?

Mörkhårig poptjej: Är du säker? Oj vad pinsamt i såfall. Man kanske borde veta det. Vad tyst det är i bussen.

Kompis: Eeeeh okej men kan inte bara någon passagerare säga vart det faktiskt ligger?
Tänk om det här kommer med på www.tjuvlyssnat.se? Haha, men okej då får det väl göra det eftersom ingen i närheten vill berätta var det ligger.

Mörkhårig poptjej: Nu går vi av den här bussen tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Rabbi von Sydow

Haha, smarta brudar ;-)

2008-12-05 @ 17:22:22
URL: http://stockholmsmygstyle.blogspot.com/
Postat av: den indiska prinsen.

HAHAHAHA FAIL

2008-12-06 @ 15:55:30
URL: http://www.kent.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0